Share | 
 

 Grupy i rangi

Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Go down 
Admin
Liczba postów : 71
Join date : 26/09/2016
avatar

Grupy
W tym temacie znajdziesz opisy grup dostępnych na forum. Każdej grupie (poza nieaktywnymi, Obdarzonymi i mieszkańcami) odpowiada jedna organizacja, której nazwa pokrywa się z tą należącej do grupy forumowej. Organizacje opisane są pod kątem działalności, typowych cech charakteru ich członków, ich zarządu, kwatery głównej, sposobów rekrutacji i odejścia.
Grupy jednak są ograniczone limitami miejsc na konkretne rangi - spis tychże znaleźć można poniżej, natomiast rozpiskę dostępnych i zajętych rang zobaczyć można w spisie postaci. Grupę można zmienić w trakcie gry poprzez rozegranie swoistej inicjacji pod okiem Mistrza gry lub posiadaczy postaci upoważnionych do tego. Przejście do nowej grupy wiąże się z otrzymaniem najniższej możliwej rangi, a konto zostanie przeniesione doń dopiero po ukończeniu wspomnianej inicjacji. 
 
Rangi i awansowanie
Poza grupami, temat ten obejmuje również dostępne na forum rangi oraz powiązany z nimi system awansowania i zmian w strukturze. W spisie postaci podlinkowanym wcześniej można zobaczyć, które rangi są aktualnie zajęte oraz jakie są limity poszczególnych stopni. To, kogo przyjmują kolejne grupy na forum, będzie wspomniane w ich opisach.


  • Ranga ma być jasno określona w karcie postaci. Można rozpisać to, jak praca bohatera wygląda, jednak nazwa ma być konkretem. 
  • Dołączając do grupy na drodze fabularnej postać zaczyna od samego dołu, to jest - zostaje nowicjuszem. 
  • Zostanie zwykłym członkiem danej grupy wymaga wypełnienia jednej misji trudnej, dwóch średnich lub czterech łatwych. Rodzaje mogą łączyć się ze sobą (np. jedna średnio trudna i dwie łatwe). 
  • Awans z członka grupy na dowolną rangę wyższą (zakładając, że ta nie jest zarezerwowana dla kanonów lub zajęta) wymaga z kolei dwóch trudnych, czterech średnich lub ośmiu łatwych. 
  • Awansowanie nie jest przymusem, a absolutną dobrą wolą danego użytkownika. Jeśli ten chce tkwić na konkretnym miejscu, ma taką możliwość. 
  • Chęć awansu należy zgłosić administratorowi forum, oczywiście mając na swoim koncie odpowiednią ilość wykonanych misji. Wtedy ranga zostanie zmieniona na nową. Wybierając dalszą drogę kariery musisz liczyć się z tym, że ponowna zmiana wiąże się z ponownym wypełnianiem zadań. 
  • Szpieg ma obowiązek wskazania grupy, którą będzie szpiegował - jego funkcja opiera się na infiltracji szeregów przeciwnika. W karcie postaci musi wpisać dwie grupy - pierwsza to ta, dla której pracuje, druga to szpiegowana (np. dla Mafii szpieguje Agencję). W domyśle otrzymuje przydział do szpiegowanej, bowiem według oficjalnych danych i ustaleń pracuje właśnie dla niej. 
  • Każdej organizacji przysługują dwie postacie z rangą indywidualną, bez względu na to, czy jest to kanon czy nie. Osoba tworząca kogoś z taką rangą ma obowiązek opisania jej właściwości i umówienia się na ów układ z administratorem przed ukończeniem karty. Branie rangi indywidualnej jedynie ze względu na widzimisię lub "fajnie wygląda" nie może mieć miejsca - ta musi być uargumentowana. 


Mafia Portowa
Nazywana "Strażnikami Nocy", Portowa Mafia jest organizacją budzącą największy postrach w całej Jokohamie, zarazem nosząc też tytuł największej z nich. Do jej szeregów należą również oddziały Czarnej Jaszczurki, mającej reputację najgroźniejszej i najlepiej zorganizowanej grupy bojowej w całym podziemnym półświatku. Jak wskazuje nazwa, głównym rejonem ich działalności jest wybrzeże Jokohamy, jednak zdarza się, że działają w innych okręgach miasta lub opuszczają je w celach nawiązywania kontaktów z innymi organizacjami. Mafia budzi tym większy respekt, że dzięki licznym kontaktom w okolicznych organach rządowych, jej działalność jest niemalże całkowicie zalegalizowana. Dzięki temu jej członkowie, często słynący z bycia wyjątkowo brutalnymi przestępcami, mogą bez obaw chodzić po ulicach miasta. Mafia podzielona jest na kilka struktur - zarząd w postaci Zwierzchników i strategów, odłam zajmujący się badaniami naukowymi, wyspecjalizowane do walki oddziały Czarnej Jaszczurki, siatka szpiegowska oraz zwykli członkowie grupy. Ludzie należący do Mafii są znani z bezwzględności i siły, które wykorzystywane są przez nich w starciach z przeciwnikami grupy. Mawia się, że nawet ci bez Zdolności uważani są za niezwykle niebezpiecznych. Poza tym, Mafiozów cechuje spora lojalność, czy to względem przywódców, czy też ogólnie członków grupy. Już od chwili rekrutacji przyzwyczajani się i trenowani do współpracowania z innymi. Dawniej Mafia miała jeden cel - niszczenie wszystkiego na swojej drodze, jednak odkąd przywódcą został Mori, ów stara się poprawiać jej reputację.
Rekrutacja: Okazanie lojalności względem grupy, postawienie jej ponad wszystkim innym. Każdy członek Mafii musi albo umiejętnie współpracować z innymi albo być posiadaczem silnej Zdolności. Grupa przyjmuje zarówno ludzi, jak i Obdarzonych, bez względu na wiek.
Odejście: Wymaga ucieczki i narażenia się na nagonkę ze strony innych członków grupy. 
Przywódca: Ōgai Mori
Siedziba: Trzy budynki Mafii w okręgu Nishi. 
Rangi:

  • Nowicjusz - Nie ma zbyt wielkich kompetencji w tej pracy i dopiero się przystosowuje do życia przy Mafii Portowej. Wykonują zwykle proste prace, które często nie wymagają Zdolności; są to osoby, które dopiero zdały egzamin na członka Mafii.  Możliwy awans: członek Mafii.
  • Członek Mafii - Mają większe możliwości i są lepiej wyszkoleni niż nowicjusze. Zajmują się ważniejszymi i większymi sprawami, jednak wciąż mają niewiele do powiedzenia w sprawach organizacji. Możliwy awans: Informator, Szpieg, Medyk, Strateg i Czarna Jaszczurka.
  • Informator -  Osoby te mają za zadanie skupowanie informacji przydatnych Mafii Portowej. Często nie czują większego powiązania z grupą, nie licząc względów zarobkowych, jednak odpowiednio zmobilizowani do działania potrafią okazać lojalność. Zwykle nie są nastawieni na walkę.
  • Szpieg - Ci ludzie działają pod przykrywką członków innych grup Obdarzonych, starają się dotrzeć w nich do w miarę wysokich pozycji w celu zdobycia najbardziej strzeżonych informacji. Szpieg to osoba dobrze umiejąca dostosować się do każdego towarzystwa i odegrać każdą rolę.
  • Medyk - Osoba znająca tajniki medycyny lub posiadająca Zdolność nakierowaną na leczenie obrażeń różnego rodzaju. Poza wiedzą, obowiązuje ich również zachowanie wszelkich zasad wiążących się z fachem lekarza, do którego albo się przystosowywali w drodze edukacji, albo który pełnili przed dołączeniem do grupy.
  • Wydział badawczy - Jest to zbiorcza nazwa dla ludzi zajmujących się prowadzeniem badań nad rozmaitymi dziedzinami. Mamy tutaj ludzi specjalizujących się w medycynie i lekach, w doskonaleniu broni, materiałów wybuchowych, kamizelek kuloodpornych. Osoby wybierające tę rangę mają obowiązek opisania, czym postać się zajmuje.
  • Czarna Jaszczurka - Grupa do zadań specjalnych, świetnie wyszkolona w walce. Zajmują się bardziej skomplikowanymi zadaniami, a co ciekawe, wielu jej członków nie ma Zdolności - nadrabiają to własną sprawnością i umiejętnościami.
  • Dowódca Czarnej Jaszczurki - Trójka członków Mafii wyspecjalizowanych w dowodzeniu wyżej wspomnianym oddziałem, oczywiście posiadająca większe niż reszta grupki predyspozycje bojowe. Ranga dla Michizou Tachihary, Ryuurou Hirotsu i Gin Akutagawy.
  • Oddział elitarny - Oddział bojowy, który podlega bezpośrednio piątce Zwierzchników i samemu szefowi. Wyspecjalizowani w walce profesjonaliści, którzy nigdy nie wahają się przed rzuceniem się w wir walki na polecenie szefa. Ranga możliwa do zdobycia drogą fabularną. Wymogi: wcześniejsza przynależność do Czarnej Jaszczurki; wypełnienie 3 trudnych zadań dla mafii; posiadanie 3 umiejętności bojowych.
  • Strateg - Jest to Obdarzony postawiony blisko piątki przywódców i samego Moriego. Nie jest wyjątkowo dobry i wprawny w walce, zwykle nie posyła się go w celach bojowych, a Zdolność najprawdopodobniej jest podporą umiejętności planowania. Ranga możliwa do zdobycia drogą fabularną. Wymogi: wypełnienie 3 trudnych zleceń, w tym jednego, w którym postać ułoży plan działania dla większej grupy ludzi (domyślnie NPC).
  • Haker - Jest to osoba, która świetnie zna się na łamaniu wszelkich zabezpieczeń komputerowych. Jako, że jest to osobnik postawiony wysoko, jest Obdarzonym, którego Zdolność często wspiera wszelkie działania związane z komputerami i elektroniką.
  • Zwierzchnik Mafii - Są to wyspecjalizowani w walce i kierowaniu innymi członkowie Mafii, którzy odznaczają się niezwykle silnymi Zdolnościami. Mają możliwość planowania zleceń, wydzielania pracy niżej postawionym osobom i rekrutacji nowych członków. Jej posiadaczami są kanonicznie Kouyou Ozaki i Chuuya Nakahara. Ranga nie jest dostępna dla postaci własnych.
  • Szef Mafii- Ōgai Mori jest z wykształcenia chirurgiem. Jako przywódca Mafii słynie z bycia genialnym strategiem. Jego celem jest umacnianie pozycji organizacji oraz naprawienie jej reputacji po działaniach poprzedniego przywódcy Mafii. Rządzi twardą ręką i nie powstrzymuje się przed usuwaniem niewygodnych jednostek nawet z szeregów własnej grupy.

 

Zbrojna Agencja Detektywistyczna
Agencja jest grupą, której działalność oscyluje pomiędzy policją a Departamentem - zajmują się bowiem sprawami kryminalnymi, które są zbyt niebezpieczne dla zwykłych stróżów prawa, a są zbyt błahe, by zajmować się tym miała organizacja rządowa. Obszarem ich działalności są zagadki o podłożu paranormalnym lub takim, które wskazywać by mogło na aktywność Obdarzonych. Grupa powstała stosunkowo niedawno, bowiem około dwunastu lat temu, przez co wciąż nie ma zbyt wielu członków. Niemniej jednak, o każdym z obecnych tu ludzi można powiedzieć, że cechuje go sprawiedliwość, umiejętność poświęcenia dla wyższego dobra, odwaga i moralność. Dość istotną i niemal uroczystą kwestią jest egzamin wstępny, zazwyczaj organizowany bez wiedzy kandydata - ów po prostu wyraża chęć wstąpienia do Agencji i w przypadkowej chwili zostaje ściągnięty do jakiegoś zadania. Nie gra tu roli stopień zaawansowania w używaniu Zdolności - ta należąca do Yukichiego Fukuzawy reguluje moce innych członków grupy, by były adekwatne do ich predyspozycji. 
Rekrutacja: Podczas egzaminu wstępnego nowy członek Agencji musi okazać, że jest skłonny do poświęcenia dla dobra innych. 
Odejście: Jest kwestią bardziej formalną i o ile będzie miało pokojowe podłoże, inni członkowie grupy powinni mieć pozytywne podejście po fakcie. 
Przywódca: Yukichi Fukuzawa
Siedziba: Budynek w okręgu Naka 
Rangi:

  • Nowicjusz - Jest to osoba, która dopiero dołączyła do Agencji i zdała egzamin wstępny, to jest dowiodła swojej umiejętności do poświęcenia dla większej sprawy. Nie ma większych uprawnień ani obowiązków, zwykle przydzielana do małych prac, ale jest to zależne od posiadanej Zdolności. Możliwy awans: członek agencji.
  • Członek Agencji - Mają większe możliwości i są lepiej wyszkoleni niż nowicjusze. Zajmują się ważniejszymi i większymi sprawami, jednak wciąż mają niewiele do powiedzenia w sprawach organizacji. Możliwy awans: Detektyw, informator, szpieg, medyk, strateg.
  • Detektyw - Jest to osoba, która dobrze radzi sobie z wszelkimi zagadkami kryminalnymi. Jest wielkim umysłem i dobrze rozwiniętą umiejętnością dedukcji. Często postrzega się go jako dziwaka, bowiem jest bardzo oddany swojej funkcji.
  • Informator - Osoby te mają za zadanie skupowanie informacji przydatnych Agencji. Często nie czują większego powiązania z grupą, nie licząc względów zarobkowych, jednak odpowiednio zmobilizowani do działania potrafią okazać lojalność. Zwykle nie są nastawieni na walkę.
  • Szpieg - Ci ludzie działają pod przykrywką członków innych grup Obdarzonych, starają się dotrzeć w nich do w miarę wysokich pozycji w celu zdobycia najbardziej strzeżonych informacji. Szpieg to osoba dobrze umiejąca dostosować się do każdego towarzystwa i odegrać każdą rolę.
  • Medyk - Osoba znająca tajniki medycyny lub posiadająca Zdolność nakierowaną na leczenie obrażeń różnego rodzaju. Poza wiedzą, obowiązuje ich również zachowanie wszelkich zasad wiążących się z fachem lekarza, do którego albo się przystosowywali na drodze edukacji, albo który pełnili przed dołączeniem do grupy.
  • Strateg - Osobie tej często przypisywane jest miano geniusza. Specjalizuje się przede wszystkim w tworzeniu strategii na różnego sortu dla swojej grupy. Ranga możliwa do zdobycia drogą fabularną. Wymogi: wypełnienie 3 trudnych zleceń, w tym jednego, w którym postać ułoży plan działania dla większej grupy ludzi (domyślnie NPC).
  • Dyrektor - Yukichi Fukuzawa jest zwany w  półświatku podziemnym Srebrnym Wilkiem i wielu znać go może jako wprawnego szermierza, którego umiejętności budzą respekt. Zdolność Fukuzawy stanowi wzmocnienie Zdolności wszystkich członków Agencji, dzięki czemu są one dopasowane do ich siły. W grupie stanowi najwyższą władzę i wszystkie ostateczne decyzje należą do niego.


Podziemie
Jest to grupa przeznaczona dla wszelkich typów spod ciemnej gwiazdy, którzy z różnych powodów zdecydowali się i mogli sobie pozwolić na działalność niezależną od żadnej z większych organizacji Jokohamy. Chociaż zdarza im się przyjmować prace dorywcze między innymi od Mafii, to są jednak wolni strzelcy, którzy wolą nie skupiać się w żadnych większych organizacjach. Ludzie prowadzący życie w podziemiu zwykle mają dwie twarze, tą codzienną - jakąś niewinną przykrywkę dla swojego faktycznego fachu oraz prawdziwą: dilerzy narkotyków, przemytnicy broni, jej konstruktorzy, informatorzy, hakerzy i inne typy spod ciemnej gwiazdy. Kontakty z osobnikami z Podziemia są dość korzystne i niekorzystne naraz, a spowodowane jest to tym, że wśród nich najszybciej rozchodzą się informacje. Mając świadomie kogoś takiego wśród swoich znajomych można w mgnieniu oka zdobyć informacje na każdy temat.
Rekrutacja: Prowadzenie działalności nielegalnej, niepowiązanej ściślej z żadną grupą. 
Odejście: Nie powinno stanowić problemu, jeśli się nie miało większych powiązań z nikim. Wymogiem jest po prostu porzucenie nielegalnych działań.  
Przywódca i siedziba: Brak. 
Rangi: Rangą postaci jest jej zawód.



Tea Club
Jest to grupa ludzi, którzy w znacznej części przybyli do Japonii z Wysp Brytyjskich jakoś w połowie roku 2016 - osoby obeznane z literaturą, bowiem zajmujące się oficjalnie prowadzeniem biblioteki w okręgu Kanazawa. Mniej oficjalna część miasta, ta podziemna, Herbaciarzy kojarzyć może jednak z tym, że ich przywódca jest właściwie nieznany nikomu poza nimi, a ich działalność obejmuje przede wszystkim zdobywanie informacji na niewygodne dla wysoko postawionych urzędników lub innych grup tematy. Cechuje ich absolutna neutralność we wszelkich sporach Obdarzonych, co nie oznacza jednak, że nie sprzedają żadnej ze stron różnych ciekawostek. Osoby należące do tej grupy to przede wszystkim obserwatorzy, którzy lubią komentować wszelkie interesujące zajścia. Mimo nietutejszego pochodzenia, potrafią idealnie wtapiać się w tłum mieszkańców.
Rekrutacja: Grupa przyjmuje ludzi i Obdarzonych. Rekrut ma obowiązek pokazania w akcji, że potrafi zdobywać wartościowe informacje. 
Odejście: Wymaga zobowiązania się, że informacje na temat grupy nie zostaną wyjawione. Możliwe, że Klub zechce się zemścić, gdy obietnica zostanie złamana. 
Przywódca: Rezerwacja - William Shakespeare
Siedziba: Biblioteka w Kanazawie
Rangi:

  • Nowicjusz - Jest to osoba, która dopiero dołączyła do Klubu i zdała egzamin wstępny, to jest dowiodła swojej umiejętności do zdobywania informacji. Nie ma większych uprawnień ani obowiązków, zwykle przydzielana do małych prac, zależnie od posiadanej Zdolności. Możliwy awans: członek klubu.
  • Członek klubu - Mają większe możliwości i są lepiej wyszkoleni niż nowicjusze. Zajmują się ważniejszymi i większymi sprawami, jednak wciąż mają niewiele do powiedzenia w sprawach organizacji. Możliwy awans: informator, szpieg, medyk, strateg.
  • Informator - Osoby te mają za zadanie skupowanie informacji przydatnych Klubowi. Często nie czują większego powiązania z grupą, nie licząc względów zarobkowych, jednak odpowiednio zmobilizowani do działania potrafią okazać lojalność. Zwykle nie są nastawieni na walkę.
  • Szpieg -  Ci ludzie działają pod przykrywką członków innych grup Obdarzonych, starają się dotrzeć w nich do w miarę wysokich pozycji w celu zdobycia najbardziej strzeżonych informacji. Szpieg to osoba dobrze umiejąca dostosować się do każdego towarzystwa i odegrać każdą rolę.
  • Medyk - Osoba znająca tajniki medycyny lub posiadająca Zdolność nakierowaną na leczenie obrażeń różnego rodzaju. Poza wiedzą, obowiązuje ich również zachowanie wszelkich zasad wiążących się z fachem lekarza, do którego albo się przystosowywali na drodze edukacji, albo który pełnili przed dołączeniem do grupy.
  • Haker - Zdobywanie informacji nie ogranicza się tylko do wpadania między ludzi i nasłuchiwania tego, co sobie przekazują. Składać się na to może również łamanie zabezpieczeń systemowych, zabezpieczanie danych samej organizacji i temu podobne działania. Właśnie tym zajmują się hakerzy Tea Clubu.
  • Strateg - Najbliższe Dyrektorowi osoby, które planują razem z nim kolejne posunięcia grupy. Mają dobrze wykształcony zmysł strategiczny, dzięki czemu skutecznie potrafią ocenić daną sytuację. Ranga możliwa do zdobycia drogą fabularną. Wymogi: wypełnienie 3 trudnych zleceń, w tym jednego, w którym postać ułoży plan działania dla większej grupy ludzi (domyślnie NPC).
  • Dyrektor - Przywódca Tea Clubu, główny filar planowania wszelkich strategii i rozporządzania zasobami grupy.


Obdarzeni
Nie jest to żadna zorganizowana grupa i w zasadzie można potraktować postacie mające ten kolor jako odpowiednik mieszkańców wśród Obdarzonych. Posiadają nadnaturalne moce, jednak nie wykorzystują ich w celach nielegalnych lub na rzecz danych organizacji. Żyją jak zwykli ludzie - pracują, uczą się, skupiając się bardziej na osobistych problemach. Zazwyczaj podczas starć między organizacjami pozostają całkowicie neutralni, nie chcąc narazić się żadnej ze stron. Niektórzy z nich byli w poszczególnych grupach, jednak zrezygnowali z członkostwa, inni poszukują miejsca dla siebie w ich szeregach. 
Rekrutacja: Grupa przyjmuje tylko Obdarzonych. Wymogiem jest porzucenie pracy w podziemiu lub dla którejś z grup. 
Odejście: Fabularny transfer do jakiejś organizacji. 
Przywódca i siedziba: Brak 
Rangi: Ranga jest zawodem postaci.


Departament
Jest to czysto rządowa organizacja, której celem jest utrzymywanie porządku w Jokohamie, natomiast swoją działalność skupiają na Obdarzonych zamieszkujących to miasto. Zwykle do akcji bezpośredniej ruszają jedynie, gdy Agencja nie jest w stanie poradzić sobie z jakimś zadaniem. Są to ludzie dorośli, odpowiedzialni oraz posiadający Zdolności, nad którymi potrafią panować, ponadto zwykle obeznani z bronią. Często chłodni profesjonaliści, którzy są poświęceni swojej pracy i mają silne poczucie sprawiedliwości, jednak zdarzają się wśród nich osoby, które bardziej wolą pieniądze od uczciwości.
Rekrutacja: Grupa przyjmuje tylko Obdarzonych w wieku 21+. Rekrut ma obowiązek pokazania, że potrafi postawić nad własnymi potrzebami przestrzeganie prawa i okazanie swojej sprawiedliwości. 
Przywódca: Rząd Japonii
Siedziba: Znajduje się w okręgu Naka.
Rangi:

  • Nowicjusz - Jest to osoba, która dopiero dołączyła do Departamentu i jest w trakcie szkolenia lub tuż po nim. Nie ma większych uprawnień ani obowiązków, zwykle przydzielana do małych prac, zależnie od posiadanej Zdolności. Możliwy awans: pracownik departamentu.
  • Pracownik - Mają większe możliwości i są lepiej wyszkoleni niż nowicjusze. Zajmują się ważniejszymi i większymi sprawami, jednak wciąż mają niewiele do powiedzenia w sprawach organizacji. Możliwy awans: Medyk, informator, szpieg, strateg, haker.
  • Informator - Osoby te mają za zadanie skupowanie informacji przydatnych Departamentowi. Często nie czują większego powiązania z grupą, nie licząc względów zarobkowych, jednak odpowiednio zmobilizowani do działania potrafią okazać lojalność. Zwykle nie są nastawieni na walkę.
  • Medyk -  Osoba znająca tajniki medycyny lub posiadająca Zdolność nakierowaną na leczenie obrażeń różnego rodzaju. Poza wiedzą, obowiązuje ich również zachowanie wszelkich zasad wiążących się z fachem lekarza, do którego albo się przystosowywali na drodze edukacji, albo który pełnili przed dołączeniem do grupy.
  • Szpieg -  Ci ludzie działają pod przykrywką członków innych grup Obdarzonych, starają się dotrzeć w nich do w miarę wysokich pozycji w celu zdobycia najbardziej strzeżonych informacji. Szpieg to osoba dobrze umiejąca dostosować się do każdego towarzystwa i odegrać każdą rolę.
  • Siły specjalne - Jest to funkcja przypominająca mafijną czarną jaszczurkę. Grupa ta ma Zdolności zawsze przystosowane do walki i jej członkowie są świetnie w niej wyszkoleni. Ranga możliwa do zdobycia drogą fabularną. Wymogi: wcześniejsza przynależność do Czarnej Jaszczurki; wypełnienie 3 trudnych zadań dla mafii; posiadanie 3 umiejętności bojowych.
  • Strateg - Osoby świetnie przystosowane do planowania kolejnych strategii dla departamentu oraz wiedzące, kiedy grupa powinna się włączyć do działania. Ranga możliwa do zdobycia drogą fabularną. Wymogi: wypełnienie 3 trudnych zleceń, w tym jednego, w którym postać ułoży plan działania dla większej grupy ludzi (domyślnie NPC).
  • Haker - Obdarzony, którego Zdolność często wspiera jego wypracowane umiejętności związane z komputerami, jednak nie stanowi to żadnego rodzaju wymogu.


Gildia
GRUPA TYMCZASOWO ZAMKNIĘTA DLA OC!
Gildia jest organizacją, która skupia Obdarzonych ze Stanów Zjednoczonych i Kanady, co nie oznacza, że ograniczają swoją działalność do tego kontynentu. Jest to towarzystwo tajne i ekskluzywne, przewodzone niegdyś silną ręką przez Francisa Fitzgeralda. Członkowie grupy mają uprawnienia dyplomatów, dzięki czemu są w stanie dostać się do każdego miejsca na świecie. Aktualnie Gildia jest rozbita na dwie części - niedobitki po stronie Johna Steinbecka i garstka pod wodzą Fitzgeralda. Wszyscy członkowie Gildii mają poza nią oczywiście jakieś życie i często zajmują wysokie pozycje w organizacjach rządowych, tudzież zajmują się działalnością artystyczną. Obdarzeni w Jokohamie, którzy słyszeli o Gildii, są zazwyczaj zdania, że jej pierwszy przywódca zmarł po walce z Atsushim Nakajimą i Ryuuunosuke Akutagawą, jednak informacja ta nie jest ani potwierdzona ani negowana przez jego dawnych współpracowników. 
Rekrutacja: Grupa przyjmuje tylko Obdarzonych. Nowy członek grupy musi okazać  w akcji, że posiada przydatną Zdolność. Rekrutacja odbywa się w formie adekwatnej do typu Zdolności.  Obecnie grupa nie przyjmuje OC.
Odejście: Ucieczka, jednak zazwyczaj nie skutkuje agresją ze strony członków grupy. 
Przywódca: Francis Fitzgerald/John Steinbeck
Siedziba: Motel/brak. Wcześniej Moby Dick. 
Rangi:

  • Nowa Gildia - postać potwierdzona jako będąca po stronie Fitzgeralda. Francis Scott Key Fitzgerald jest pierwotnym przywódcą Gildii i jej założycielem. W chwili, gdy jego grupa została pokonana i rozbita, zniknął, jednak obecnie stara się ją odbudować i uniknąć dawnych błędów.
  • Niedobitki Gildii - postać potwierdzona jako będąca po stronie Steinbecka. John Steinbeck, po upadku Gildii, postanowił odnowić ją według własnych idei, odcinając się od tego, jak grupa była prowadzona przez Fitzgeralda. Nie chce, by jej działalność była zależna od pieniędzy.
  • Nieznane - losy postaci po pokonaniu Gildii nie są sprecyzowane.


W związku z niestałą strukturą grupy, będą w niej zachodzić zmiany wynikające z kanonu. 


Mieszkańcy
Na członków tej grupy składają się ludzie właściwie powiązani ze sobą dwiema rzeczami - nie posiadają Zdolności i zamieszkują Jokohamę. Nie są to Obdarzeni, a osoby, które nigdy nie wykształcą żadnej Zdolności. Najzwyklejsi ludzie, którzy zwykle nie są nawet świadomi podziemnej części działalności miasta, zajmujący się natomiast tylko i wyłącznie swoim życiem - wykonywanym przez siebie zawodem, podejmowaną nauką, studiowaniem, lub też po prostu byciem. 
Rekrutacja: Grupa przyjmuje tylko ludzi, którzy nie mają powiązań ze światem podziemnym. 
Odejście: Rozpoczęcie działalności albo nielegalnej albo dla którejś z grup w drodze fabularnej. 
Rangi: Ranga jest zawodem wykonywanym przez postać.


Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://straydogs.forumpolish.com
 
Grupy i rangi
Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Zgłoszenia w sprawie rang i wizerunku
» Rangi - Otrzymywanie
» Grupy
» Nabór do X-Men i rozwój grupy
» 004. Grupy i organizacje

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Stray Dogs PBF :: Prolog :: Biblioteka-
Kody oryginalnego stylu forum stworzone przez Okhmhakę. Obrazki użyte na forum nie są własnością administracji; zostały jedynie przystosowane pod forum. Jeśli jesteś autorem któregoś z nich i nie życzysz sobie, by był na forum, skontaktuj się z administracją.
If we used your art and you feel uncomfortable with it, contact Chuuya.